אייטמים בטלויזיה
להגיע לכל בית אב בישראל דרך תוכניות הטלוויזיה הכי פופולריות , להיחשף בענק, לבלוט מול יתר המתחרים, להיות אוטוריטה בתחומכם, לשבת לצד מומחים ולהיות חלק מפאנל טלוויזיוני מוערך.

זה הליך שיווקי עוצמתי שיכול להזניק אתכם בענק!
לחץ כאן
שקופית קודמת
שקופית הבאה
אייטמים בטלויזיה
להגיע לכל בית אב בישראל דרך תוכניות הטלוויזיה הכי פופולריות , להיחשף בענק, לבלוט מול יתר המתחרים, להיות אוטוריטה בתחומכם, לשבת לצד מומחים ולהיות חלק מפאנל טלוויזיוני מוערך. זה הליך שיווקי עוצמתי שיכול להזניק אתכם בענק!
לחץ כאן
שקופית קודמת
שקופית הבאה

בניית אתרים לעסקים – הדברים שהכי חשוב לדעת לפני שבונים אתר אינטרנט

תוכן עניינים

בניית אתרים לעסקים – הדברים שהכי חשוב לדעת לפני שבונים אתר אינטרנט

בניית אתרים לעסקים הרבה יותר מורכבת ממה שנוטים לחשוב. בעבר, אתרי אינטרנט היו מעין כרטיס ביקור דיגיטלי. היה חשוב להיראות טוב ולהיות נוכח, אך בימינו, העולם הדיגיטלי מצריך הרבה יותר מזה. עסקים זקוקים למתכנת שידע איך לבנות ולעצב אתר שמשקף את המסרים של המותג, ליצור זרימת אתר נכונה ולבנות את האתר בהתאם למשפך השיווקי. כל אלו כוללים הרבה יותר מידע טכני על מערכת ניהול התוכן, ומשלבים גם ידע מעמיק בעיצוב, מיתוג, העברת מסרים, תקשורת חזותית, שיווק דיגיטלי, בידול ועוד.

כן, בניית אתרים לעסקים דורשת את כל אלו ויותר. אז כדי שתעשו צעד נכון ומושכל לעבר הנוכחות הדיגיטלית שלכם והחשיפה ברשת, יש כמה דברים שכדאי לדעת על בניית אתרים לעסקים. בשורות הבאות אפרט על העיקריים שבהם.

בניית אתרים לעסקים – למה זה חשוב?

האינטרנט וכל המכשירים המחוברים אליו שינו את האופן שבו לקוחות מוצאים עסקים ומתקשרים איתם. ניהול אתר עסקי מקצועי מספק לכם מגוון עשיר של יתרונות, ביניהם:

  • הגדלת הנראות שלכם – בניית אתרים לעסקים מאפשרת לחשוף את העסקים  ולשפר את טווח ההגעה שלהם מעבר לגבולות השיווק המקומיים. כל אחד, בכל מקום, יכול למצוא את השירותים או המוצרים שלכם באינטרנט, ולמעשה להרחיב את הנראות שלכם הרבה מעבר למה שהשיווק המסורתי יכול להשיג.
  • נגישות 24/7 – אתר אינטרנט פועל ברציפות, כך שלקוחות יכולים לעסוק בתוכן, במוצרים ובשירותים שלכם בכל עת. מבקרי האתר יכולים לקיים אינטראקציה עם המותג שלכם בזמן שנוח להם וללא תלות באזורי זמן או בשעות הפעילות של העסק.
  • חיזוק האמינות והמקצועיות –  אתר מקצועי מוכיח שהפעילות העסקית שלכם לגיטימית ומהימנה. הנוכחות המקוונת שלכם פועלת כתג של אותנטיות ואמינות, ומבטיחה ללקוחות את המקצועיות שלכם.
  • הרחבת השווקים שלכם – אתר אינטרנט פותח הזדמנויות להגיע לשווקים חדשים, אולי בקנה מידה עולמי. הוא מנטרל מחסומים גיאוגרפיים, ומאפשר לעסק שלכם למשוך לקוחות מערים, מדינות ויבשות אחרות, שלא היו מגלים את ההצעות שלכם אחרת.
  • חיסכון בשיווק – האתר שלכם יכול להציג ביעילות את המותג שלכם ולקדם את המוצרים או השירותים שלכם. בניגוד לפרסום מסורתי, שלעתים קרובות כרוך בעלויות גבוהות שחוזרות על עצמן, אתר אינטרנט הוא השקעה לטווח ארוך שמספקת ללא הרף ערך בשבריר מהעלות.
  • השגת תובנות של לקוחות – אתרי אינטרנט מאפשרים לכם לאסוף נתונים חשובים על התנהגות לקוחות, העדפות ודמוגרפיה כדי להתאים טוב יותר את אסטרטגיות השיווק שלכם. ניתן למנף את הנתונים הללו לקבלת החלטות מושכלות לגבי פיתוח מוצר, טקטיקות קידום מכירות ויצירת תוכן, ובסופו של דבר לשפר את שביעות הרצון והנאמנות של הלקוחות.
  • שיפור שירות הלקוחות – עם תכונות כמו שאלות נפוצות, צ'אט חי וטפסי תמיכה באתר שלכם, אתם יכולים לשפר את השירות ואת היעילות התפעולית. כלים אלה עוזרים לטפל בשאלות של לקוחות במהירות וביעילות, ולשפר את חווית הלקוח הכוללת. בנוסף, זה מאפשר לכם להפנות משאבים כדי להתמקד בהיבטים אחרים של העסק שלכם.
  • תהליך מכירות קל ויצירת לידים – השתמשו באתר האינטרנט שלכם לביצוע עסקאות מסחר אלקטרוני, תיאום פגישות ויצירת לידים באמצעות קריאות לפעולה אסטרטגיות. זה מייעל את תהליך הרכישה ובמקביל מאפשר ניהול והמרה יעילים של לידים.
  • יתרון תחרותי – פיתוח נוכחות מקוונת חזקה יכולה לבדל אתכם מהמתחרים, במיוחד עם אלה שמשקיעים פחות בנוכחות המקוונת שלהם. אתר מעוצב היטב יכול להוות יתרון תחרותי משמעותי, מכיוון שבאמצעותו אתם מציגים את ההצעות שלכם באור הטוב ביותר.
  • בניית המותג שלכם – האתר שלכם יכול לחזק באופן עקבי את זהות המותג שלכם באמצעות אלמנטים חזותיים ותוכן מתואמים. מותג עקבי וחזק עוזר ללקוחות לזהות אתכם, ומקל על המשתמשים לזכור ולבחור את המותג שלכם על פני אחרים.
  • יצירת תוכן – יצירת תוכן לאתר אינטרנט צריכה לספק עניין וערך. היא נעשית במגוון דרכים כמו בלוגים, מדריכים וסרטונים, מסייעת בקידום אתרים ומבססת את המותג שלכם כמוביל מחשבה בתעשייה שלכם.
  • שילוב עם מדיה חברתית – קישור האתר שלכם בצורה חלקה עם פרופילי המדיה החברתית שלכם עוזר לקדם את התוכן בפלטפורמות, להגדיל את טווח ההגעה ולאפשר למשתמשים לשתף את התוכן שלכם בקלות. יתרה מכך, זה יכול להגביר עוד יותר את הנראות המקוונת שלכם.

בניית אתרים לעסקים – האם לבנות אתר משלכם לבד או לשכור איש מקצוע?

בניית אתר באופן עצמאי יכולה להישמע כמו פתרון חסכוני. למי שאוהב לעשות את הדברים בעצמו, זו הזדמנות ללמידה של מיומנויות חדשות ורכישת כלים נוספים. כמו כן, זה מספק שליטה על כל התהליך, אך עם זו, באה גם האחריות לעמידה בזמנים וליישום של כל הדרישות העיצוביות והפונקציונליות כאחד.

מצד שני, בנייה ועיצוב של אתר עם מתכנת מיומן יכולה לחסוך לכם הרבה מאוד זמן. זה שיקול חיוני, במיוחד עבור מי שנדרש להשקיע מזמנו בניהול או בתפעול העסק. קחו בחשבון, שכאשר אתם נותנים למישהו אחר לעשות עבורכם את העבודה, זה מפנה לכם זמן לעסוק בדברים אחרים.

בנוסף, איש מקצוע מיומן ומנוסה מחזיק במגוון כלים ואפשרויות שאין למי שלא חי את התחום. לא רק שהוא יכול ליישם דברים באופן מדויק ומקצועי יותר, הוא גם יכול לחסוך לכם תקלות תוך התאמת האתר להעדפות האישיות שלכם.

כמו כן, ללא הידע המתאים, אופטימיזציה של האתר שלכם עבור SEO ומכשירים ניידים יכולה להיות מאתגרת, ועלולה להשפיע על הנראות והשימושיות של האתר שלכם.

בניית אתרים לעסקים – 7 צעדים שחשוב להכיר

למרות שיש דרכים שונות ליצור אתר אינטרנט, יש תהליך מובנה שבדרך כלל משרת אותי בעת בניית אתר וורדפרס מאפס:

שלב 1: קביעת מטרות האתר

לפני שמתחילים לבנות את האתר, יש להגדיר בבירור את מטרתו. מה אתם רוצים שהאתר שלכם יעשה? מכירה אינטרנטית, הצגת תיק עבודות, איסוף לידים או כל דבר אחר. הגדרה של הפונקציה העיקרית עוזרת להתאים את העיצוב והפונקציונליות ישירות לצרכים שלכם.

שלב 2: זיהוי המיתוג של האתר

האתר שלכם צריך לשקף את זהות המותג שלכם. לשם כך יש לזהות את קהל היעד של האתר ולהחליט איך רוצים לתקשר איתו. זה כולל בחירת הטון של האתר שלכם, ערכות הצבעים והאסתטיקה העיצובית הכוללת התואמת את אישיות המותג שלכם. המטרה היא לתקשר עם הקהל שלכם ולבדל את האתר שלכם מהמתחרים.

שלב 3: בחירת שם הדומיין

שם הדומיין  הוא אבן היסוד של הזהות המקוונת שלכם. זו הכתובת שאנשים משתמשים בה כדי למצוא את האתר שלכם, מה שהופך אותה למרכיב קריטי באסטרטגיית המיתוג שלכם. שם דומיין טוב צריך להיות:

  • זכיר
  • קל לאיות
  • רלוונטי למותג העסקי או האישי שלך

כמו כן, מומלץ להימנע מאיות מורכב, ביטויים ארוכים, מקפים ומספרים.

לאחר בחירת שם הדומיין, צריך לבדוק אם שם הדומיין זמין באמצעות כלי רישום דומיין, ואם הוא זמין, לרכוש אותו. ברגע שמישהו אחר רכש דומיין, לא ניתן להשתמש בו אלא אם תוקפו יפוג, או שהבעלים ימכור אותו.

שלב 4: בחירת חברת אחסון

מארח אתרים מאחסן את נתוני האתר שלכם בשרתים, מה שהופך אותם לנגישים למשתמשים באינטרנט. בחירת חברת אחסון אתרים מתאים מבטיחה שהאתר שלכם נגיש, אמין ומבטיח ביצועים טובים. חשוב לציין ששירותי אחסון לא זולים עבור מי שרוכש חבילת אחסוןם לאתר אחד בלבד, ולכן מומלץ לרכוש אחסון דרך החברה שתבנה לכם את האתר. חברות לבניית אתרים רוכשות חבילות אחסון גדולות, מה שמוזיל עבור הלקוח את עלות אחסון האתר. ברוב המקרים, תחזוקת האתר תעשה על ידי החברה שבנתה את האתר ומספקת את האחסון. זה יתרון משמעותי, כי משמעותו היא שמובטח לכם פתרון בעיות ותקלות מהיר בעת הצורך.

שלב 5: עיצוב האתר

עיצוב האתר כרוך ביצירת חוויה מרתקת וידידותית למשתמש. אתר אינטרנט מעוצב לא רק למשוך מבקרים אלא גם להבטיח להם חוויה חיובית, מה שיכול להוביל לשימור גבוה יותר ואחוזי המרה גבוהים יותר.

שוקלים באיזו מערכת כדאי לכם לבנות את האתר? אני מזמינה אתכם לגלות 7 סיבות שהפכו את וורדפרס למערכת ניהול התוכן האהובה בעולם.

והנה כמה דגשים שיעזרו לכם בעיצוב האתר:

  • מבנה תוכן – חשוב לארגן את התוכן במבנה ברור והגיוני. פריסה מאורגנת היטב עוזרת למשתמשים למצוא מידע במהירות ומשפרת את החוויה הכוללת שלהם. באמצעות כתיבה שיווקית וקופירייטינג טוב ניתן גם לעניין את המבקרים וגם להניע אותם לבצע פעולות כמו רכישה, השארת פרטים או יצירת קשר.
  • ערכת צבעים – בחירת צבעים המשקפים את זהות המותג ויוצרים חוויה מושכת מבחינה ויזואלית חיונית לאין שעור. בנוסף, חשוב לוודא שניגודיות הצבע הופכת את התוכן שלכם לקל לקריאה.
  • ניווט – חשוב לוודא  שמבנה האתר קל לניווט. יש לארגן את האתר בצורה הגיונית כדי שהמבקרים יוכלו למצוא במהירות את מה שהם צריכים.

שלב 6: יצירת תוכן

התוכן הוא לב ליבו של האתר שלכם והוא ממלא תפקיד מכריע במשיכת מבקרים והעברת מסרים אינפורמטיביים ושיווקיים כאחד לצד שיפור הנראות שלכם בדפי תוצאות של מנועי החיפוש (SERP). סוגי התוכן שיש לכלול מגוונים ועשויים להיות מורכבים מטקסטים, תמונות, אינפוגרפיקות וסרטונים. הטקסט צריך להיות ברור, תמציתי ורלוונטי לקהל שלכם. תמונות וסרטונים באיכות גבוהה יכולים לשפר את מעורבות המשתמש ולעזור להעביר את המסר שלכם בצורה יעילה יותר.

כתיבת תוכן מרתק וידידותי לקידום אתרים בגוגל כרוכה בשילוב מילות מפתח רלוונטיות, מתן מידע בעל ערך והפיכת התוכן שלכם לקל לקריאה. לשם כך יש להשתמש בכותרות, תבליטים ופסקאות קצרות כדי לשפר את הקריאות. עוד בנושא ניתן למצוא במאמר בנושא כתיבת תוכן seo.

עוד על כתיבת תוכן לאתרים ניתן למצוא במאמר שכתבתי על כתיבת תוכן לאתרים וכל מה שבאמת חשוב שיהיה בתוכן האתר שלך.

שלב 7: בדיקת האתר

לפני השקת האתר, בדיקה יסודית מוודאת שכל דפי האינטרנט פועלים כראוי ומתפקדים בצורה מיטבית עבור המבקרים באתר. חשוב לבדוק את הפונקציונליות של האתר, כולל כל הקישורים, הטפסים והרכיבים האינטראקטיביים, לבדוק אם קיימים קישורים שבורים ולוודא שכל התוכן מוצג כהלכה במכשירים שונים.

לאחר ההשקה, חשוב להמשיך לעקוב אחר ביצועי האתר ולבצע את כל ההתאמות הנדרשות על סמך משוב וניתוח של משתמשים. הערכה מתמשכת זו מסייעת להבטיח שהאתר יישאר יעיל ומגיב לצרכי המבקרים באתר שלכם.

השקת אתר אינטרנט משלכם עוד היום

בניית אתר לעסק היא מסע שדורש תכנון וביצוע קפדניים, החל מבחירת שם הדומיין המושלם ועד להשקה ותחזוקה מוצלחת של האתר שלכם. בין אם אתה יוצאים לטיסת סולו ובין אם אתם זקוקים לעזרה מקצועית, אני מזמינה אתכם להתייעץ ולפנות עם כל שאלה או התלבטות.

 

 

 

אהבת!
שתף את המאמר

השאירו פרטים ואשוב אליכם בהקדם

דילוג לתוכן