כתיבת תוכן לאתרים
קרא עוד
לספר את הסיפור של המותג, ליצור שפה שמורכבת מה- D.N.A של העסק שלך, לבדל אותך מהמתחרים ולהבהיר מה בדיוק יש לך להציע. זה המקום להכיר אותך מקרוב ולגרום לגולשים למצוא בדיוק את מה שהם מחפשים - באתר שלך!
כתיבת מאמרי SEO
קרא עוד
לחשוף את התוכן שלך ליותר גולשים, ליצור מודעות גבוהה למותג, להביא טראפיק לאתר ולעזור לו להתקדם במעלה תוצאות החיפוש.

כתיבה מונחית מילות מפתח, שנותנת לקהל שלך ערך, כדי שהוא רק יבקש ממך עוד!
כתיבה שיווקית וקופירייטינג​
קרא עוד
לתפוס את הגולשים בשלבים השונים של מסע הלקוח, להוביל אותם דרך משפך השיווק ולגרום להם לעשות משהו אחד בלבד – לבצע המרה! זו היכולת לספר, לעורר עניין, לשכנע ולהניע לפעולה.
הקודם
הבא

כמה צריכים לעלות לכם מאמרי קידום לאתר?

תוכן עניינים

ברוב המקרים, קל למצוא את המידע שנחוץ לכתיבת מאמרי קידום. מה שקשה יותר להבין זה כמה בדיוק תצטרכו להוציא על יצירת תוכן אינטרנט, וליתר דיוק, כמה אמור לעלות מאמר ידידותי לקידום אתרים.

 

התשובה מורכבת ממספר מרכיבים שכן התשלום מבוסס על מספר משתנים. ראשית, יש לציין כי עבור אותו מאמר, אתם עלולים להידרש לשלם בין 50 ל- 300 ₪. ההבדל נובע מהתחרות שקיימת בשוק, ונגזרת גם מהמומחיות של איש התוכן שלכם.

 

מאמרי SEO במחיר נמוך – יתרונות וחסרונות

 

אם אתם מוכנים להקדיש תקציב קטן ליצירת התוכן האינטרנטי שלכם, אתם יכולים לפנות לכותבים מתחילים. אתם עשויים למצוא מועמדים רבים בקלות, אך באותה מידה תוכלו לפנות ל – ChatGPT. לא מעט בעלי עסקים ניסו זאת וגילו, אפשר לפרסם תוכן שמשולבות בו מילות מפתח במחיר זול!

 

מדוע מאמרים זולים בבלוג יכולים להוביל לעלויות גבוהות מהמתוכנן?

 

בתוך המאגר הגדול של כותבי תוכן, יש אנשים שכותבים טוב מאוד ושיש להם ידע מצוין על SEO.

עם זאת, החיסרון העיקרי הוא שהאנשים האלו לא תמיד משתמשים באותו סוג של אוצר מילים מזה של קהל היעד של האתר שלכם. במקרים מסוימים הידע שלהם בשפה העברית על כל חוקי הדקדוק והתחביר לוקים בחסר, וברוב המקרים, ההבנה שלהם בעולם השיווק הדיגיטלי היא מהם והלאה. מהסיבה הזו, הרבה מאוד בעלי עסקים שכבר שילמו עבור מאמרי קידום או תוכן לאתר אינטרנט מוצאים את עצמם משלמים פעמיים ושלוש עבור תכנים.

 

אבל זה לא הכל.

 

בכתיבת מאמרי קידום חשוב לשים דגש על כתיבה בשפה שקהל היעד מבין, כזו שמדברת אליו בגובה העיניים, נוגעת לו בכאב או בכל רגש אחר, ומושכת אותו לצרוך עוד! זו האמת, וצריך להגיד אותה – מאמרי SEO הם הרבה יותר מאוסף מילים סביב מילות המפתח שתרצו לקדם. היא מצריכה גם יכולות כתיבה גבוהות, גם הבנה בצורכי הקידום וגם לקלוע לכוונת המשתמש. תוסיפו לזה ערך, עניין ומקוריות, והרי לכם הדרישות שעליכם להציב בפני אנשי התוכן שלכם.

 

אז כמה צריכים לעלות לכם מאמרי קידום?

 

אין כלל או קנה מידה המסדיר את המחירים שגובים כותבי תוכן. כל אחד קובע את המחיר שלו לפי הניסיון, המקצועיות והמוניטין שלו. אך כדי שתדעו בדיוק על מה אתם משלמים, הנה כמה פרמטרים שכדאי לבדוק לפני שאתם סוגרים עם ספק שירותי התוכן שלכם עסקה:

  • האם המחיר כולל סבבי תיקונים?
  • תוך כמה זמן המאמרים יהיו מוכנים?
  • האם המחיר כולל את הזנת התוכן באתר?
  • האם המחיר כולל שיחה עם הלקוח (במידת הצורך, כשמדובר בעבודה של משרדי פרסום מול פרילנסר)?

 

מחפשים מומחית ליצירת תוכן SEO לקידום האתר שלכם? הגעתם ליעד. דברו איתי!

אהבת!
שתף את המאמר

השאירו פרטים ואשוב אליכם בהקדם

דילוג לתוכן