כתיבה ופרסום כתבות תדמית ויח"צ

כתבות תדמית ויח"צ מאפשרות לך לקבל חשיפה נרחבת. הן מציגות את המומחיות שלך, והופכות אותך לאוטוריטה בתחומך. בנוסף, הן מחזקות את המוניטין שלך ומספרות את הסיפור שלך כמו שהיית רוצה שהוא יסופר.

כיום, יש מגוון פלטפורמות לשיווק תוכן, שמאפשרות לך להיחשף לקהלים רבים.

נשאלת השאלה, מה מטרת הפרסום?

שיווק מקומי או ברמה ארצית? פרסום נרחב או פרסום נישתי, שפונה לקהל מקצועי או למגזרים מסוימים? כל שעליך לעשות הוא לבחור את המדיה שהכי נכונה למטרות הפרסום שלך, ואני אעזור לך בכך.

אני יכולה לפרסם אותך במאות אתרים!

ישראל היום, וואלה, דה-מרקר, מעריב, ערוץ 14, לאישה, ישראל נט, מאקו, רשת, כלכליסט ועוד עשרות מגזינים שונים.

אבל הפרסום הוא החלק הקל. אחרי בחירת המדיה שבה נפרסם אותך ואת העסק שלך, עלי לוודא שהפרסום יהיה איכותי ואפקטיבי.

כתבה איכותית צריכה

  • לספק לקורא ערך, כדי שהוא ירצה לקרוא אותה
  • להיות רלוונטית, מעניינת ומקורית, כי אף אחד לא רוצה לפרסם תוכן של מישהו אחר, זה לא חוקי, וגם חובבני (בלשון המעטה)
  • להיות כתובה בצורה נגישה, עניינית וקולחת שמהדהדת עם הקהלים של העסק, ומדברת אליהם בגובה העיניים
  • להביא לך לידים חדשים, כדי שתרוויח מזה כסף
  • להזרים לך תנועה לאתר, כדי שגוגל ירצה להרים אותך במעלה תוצאות החיפוש

איך אני עושה את זה במסגרת כתבות תדמית ויח"צ?

אחת הדרכים הטובות ביותר לחשוף סיפור מרגש, מעניין או חושפני היא באמצעות ריאיון אישי. יתרה מכך, רק באמצעות ראיון אישי אני יכולה לספוג את ערכי המותג ואת ה- D.N.A העסקי ולבטא אותם בכתב כסיפור מרתק, ידיעה מסקרנת או מידע שחשוב לשתף. 

הרי לכתוב את התועלות של מוצר כזה או אחר, להלל את השירות שאיש מקצוע מסוים נותן או להצהיר, "הנה מישהו שיודע מה הוא עושה, ועושה את זה טוב, כדאי לכם לפנות אליו" זה קל. בשביל זה, לא צריך אותי. החוכמה בכתבות תדמית ויח"צ היא לבדל את העסק, המותג או המרואיין ולתת לקוראים ערך מוסף.

לאורך השנים ערכתי מאות ראיונות לאנשי מקצוע מתחום התיירות, המסעדנות, המשפטים, הפיננסים, הנדל"ן, הקמעונאות ועוד. ניסיוני בכתיבה עיתונאית הוא שעושה את ההבדל בין כתבה יפה לכתבה מרגשת, שונה וסוחפת.

בשורה התחתונה,

כתבות תדמית ויח"צ טובות ישרתו אותך הן בפן השיווקי והן בפן העסקי. עליך לנצל אותן לצורכי קידום האתר, חיזוק המותג או חיזוק התדמית שלך בקרב הקהלים של העסק שלך. 

עכשיו כל מה שצריך הוא לבחון איפה הכי כדאי לחשוף אותך.

כל אתרי התוכן הכי שווים פתוחים, ואני זמינה לספר לך על כולם.