כתיבת תוכן לאתרים
קרא עוד
לספר את הסיפור של המותג, ליצור שפה שמורכבת מה- D.N.A של העסק שלך, לבדל אותך מהמתחרים ולהבהיר מה בדיוק יש לך להציע. זה המקום להכיר אותך מקרוב ולגרום לגולשים למצוא בדיוק את מה שהם מחפשים - באתר שלך!
כתיבת מאמרי SEO
קרא עוד
לחשוף את התוכן שלך ליותר גולשים, ליצור מודעות גבוהה למותג, להביא טראפיק לאתר ולעזור לו להתקדם במעלה תוצאות החיפוש.

כתיבה מונחית מילות מפתח, שנותנת לקהל שלך ערך, כדי שהוא רק יבקש ממך עוד!
כתיבה שיווקית וקופירייטינג​
קרא עוד
לתפוס את הגולשים בשלבים השונים של מסע הלקוח, להוביל אותם דרך משפך השיווק ולגרום להם לעשות משהו אחד בלבד – לבצע המרה! זו היכולת לספר, לעורר עניין, לשכנע ולהניע לפעולה.
הקודם
הבא

קידום אתרים לעסקים – למה זה חשוב ואיך עושים את זה נכון?

תוכן עניינים

קידום אתרים לעסקים – למה זה חשוב ואיך עושים את זה נכון?

רוצים לשמוע משהו מטורף?

אתם יכולים להגיע למקומות הגבוהים בגוגל מבלי להשקיע שקל על מודעות פרסום, תוכנות יקרות והפקות מורכבות. רק חלק קטן מכל האתרים שברשת ממנפים את הטקטיקות הטובות ביותר כדי לקדם את עצמם. רוצים לדעת איך זה נעשה? בשורות הבאות אספתי את 6 הטקטיקות המובילות לקידום אתרים לעסקים בגוגל, או במילים אחרות, קידום אתרים אורגני. המשיכו לקרוא וגלו, זה מידע שיכול להיות שווה לכם הרבה מאוד!

קידום אתרים לעסקים, למה זה חשוב?

בניית אתר היא רק הצעד הראשון שעליכם לעשות כדי ליצור נוכחות מקוונת, אבל העבודה לא נגמרת שם. למעשה, זו בדיוק הנקודה שממנה יוצאים למרתון. אני יכולה למנות הרבה מאוד סיבות לכך שחשוב להשקיע מאמצים על קידום אתרים לעסקים ובחתירה למקומות הגבוהים בתוצאות החיפוש של גוגל. הנה כמה מהעיקריות שבהן:

  • מודעות ותדמית למותג – קידום אתרים לעסקים יכול להגביר את הנראות האינטרנטית שלהם ולהגביר את המודעות למותג בקרב לקוחות פוטנציאליים. קידום מוצלח של אתר אטרקטיבי יכול גם לשפר את תדמית החברה מול הלקוחות.
  • אינטראקציה מוגברת עם לקוחות – קידום אתרים אורגני יכול להגביר את האינטראקציות עם הלקוחות. הוא יכול לספק יותר הזדמנויות עבורם ליצור אינטראקציה עם קמפיינים שיווקיים ולבצע רכישות.
  • הכנסה גבוהה יותר – הגברת המודעות למותג באמצעות קידום אתרים לעסקים יכולה לעזור להגדיל את בסיס הלקוחות העסקי. זה מוביל לרוב ליותר רכישות והכנסות גבוהות יותר עבור העסק.
  • רשת מקצועית – קידום אתר עסקי יכול לספק הזדמנויות רבות יותר להתחבר לאנשי מקצוע אחרים בענף. זה עשוי לאפשר לחברה להמשיך בקידום צולב, שותפויות, חסויות או שיווק משפיענים.
  • שימור לקוחות משופר – הגדלת הנראות של האתר יכולה לעזור ללקוחות הנוכחיים והקודמים להישאר מודעים למוצרים ולשירותים שהעסק מציע. זה יכול לעזור בשימור לקוחות בצורה יעילה יותר בטווח הארוך.

הכל טוב ויפה, אבל מה שחשוב להבין הוא, שבאופן טבעי, למי שמופיע בדף הראשון של תוצאות החיפוש, ובין 5 המקומות הגבוהים של התוצאות האורגניות (לא הממומנות), יש סיכוי גבוה במיוחד לקבל פניות רלוונטיות, ואני מתכוונת ללידים חמים!

אם תחשבו על האופן שבו אתם מחפשים מוצרים, שירותים ומידע ברשת, תראו שגם אתם נכנסים לגוגל, מקישים את מה שאתם צריכים, ולוחצים על התוצאות הראשונות שמופיעות. ככה בדיוק פועלים יתר הצרכנים.

נשאלת השאלה איך עושים את זה נכון?

קידום אתרים לעסקים – 6 טקטיקות שכל אתר צריך כדי לעלות בדירוגים של גוגל

בונים אסטרטגיית קידום אתרים SEO

אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) היא אחת הדרכים הטובות ביותר לקדם את האתר בגוגל. נכון, תצטרכו להשקיע בתוכן ולהיות קצת סבלניים, אבל בטווח הארוך, זה בדיוק מה שיביא לכם את התוצאות שאתם מחפשים ולאורך זמן, כך שבהשוואה לקידום ממומן, זה משתלם!

למעשה, רוב בעלי העסקים והמשווקים רואים ב- SEO , המבוסס על איכות תוכן האתר (ולא על הכסף שמשקיעים במודעות ממומנות) גורם הצלחה מוביל בשיווק תוכן.

הפעולות שנדרשות לכך כוללות:

  • יצירה ושליחה של מפת האתר שמסייעת לגוגל לסרוק ולמפות את דפי האתר.
  • מחקר מילות מפתח וביטויים נפוצים שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם עשויים להקליד בגוגל כדי למצוא את השירותים והמוצרים שאתם מציעים.
  • ניתוח כוונת החיפוש של המשתמשים והמניע שעומד מאחורי מילות החיפוש – האם הם מחפשים מידע? רכישה? וכדומה.
  • יצירת תוכן מעולה המספק למשתמשים את מה שהם צריכים.
  • בניית פרופיל קישורים שיראה לגוגל שהאתר מקושר לאתרים שגוגל כבר מקדם ומעריך. במילים אחרות, תראו לגוגל מי החברים שלכם, והוא ידע מי אתם.
  • יישום תהליך אופטימיזציה שיבטיח נראות טובה, חוויית משתמש גבוהה, רספונסיביות (התאמה למכשירים שונים) ויכולת סריקה ואינדוקס.

אסטרטגיית SEO נותנת לנו מפת דרכים לשיפור הנראות של האתר בתוצאות החיפוש. זה אמור לחשוף את הצרכים של קהל היעד ולזהות דרכים בהן ניתן לספק את הצרכים הללו.

פותחים בלוג באתר

פתיחת בלוג היא דרך מצוינת לספק למשתמשים משאב יקר ערך, חינמי המבסס את מעמדו של האתר כסמכות בתוך הנישה העסקית הרלוונטית לעסק, כזה שראוי לדירוג גבוה בגוגל.

סמכות גבוהה ודירוגים יכולים לתרגם לכמות ניכרת של תנועה אורגנית (כלומר ללא תשלום).

בלוגים מבוססי SEO יכולים:

  • להגדיל את סמכות האתר
  • לקבוע את הקול של המותג בתוך התעשייה
  • לייצר לידים
  • להגדיל את ההמרות
  • לחשוף תחומי עניין בתוך הנישה של העסק באמצעות מחקר

המפתח ליצירת בלוג מצליח הוא ביצירת תוכן באיכות גבוהה, כזה שנותן מענה לשאלות שהמשתמשים שואלים ומרחיב בנושאים שעשויים לעניין אותם וקשורים לפעילות של העסק.

משלבים מילות מפתח רלוונטיות

הכללה אסטרטגית של מילות מפתח בתוכן הבלוג היא דרך מצוינת לגרום לפוסט בבלוג להגיע לדירוג גבוה בתוצאות החיפוש. אם הבלוג חדש יחסית, כדאי להתמקד במילות מפתח שאין להן תחרות גבוהה, זה נותן לבלוג סיכוי טוב יותר להיות מדורג במקום גבוה יותר מהר יותר.

עושים אופטימיזציה לדפי האתר

תהליך האופטימיזציה של מה שבאתר מחייב התייחסות לתוכן האתר, לכותרות, לתגיות לקישורים הפנימיים ומרכיבי תוכן נוספים. התהליך הזה חיוני כדי להניע יותר תנועה לאתר מכיוון שהוא מקל על גוגל לדעת מה מופיע בכל דף אתר ולדרג את התוכן בהתאם כאשר משתמשים מחפשים מונחים קשורים.

כדי לבצע אופטימיזציה של SEO בדפי האתר, מומלץ להתמקד ב:

  • כתיבת תוכן איכותי ורלוונטי
  • שילוב מילות המפתח באופן אסטרטגי בכל התוכן, כולל כותרות, כותרות משנה ותגיות.
  • כתיבת תגי מטא, שהם תיאורים קצרים של דפי אינטרנט המוצגים ב-SERP  (תוצאות החיפוש) , לוכדים את תשומת הלב של הקהל שלך ומשקפים במדויק את תוכן הדף.
  • שימוש בכתובות URL פשוטות שקל לקורא (ולגוגל) להבין
  • הטמעת קישורים פנימיים רלוונטיים המחברים בין דפי האתר.
  • הוספת טקסט חלופי לתמונות באתר.

בונים פרופיל קישורים נכנסים

קישורים נכנסים מקושרים לאתר מאתר אחר. קישורים באיכות גבוהה הם אחד מגורמי הדירוג המובילים של גוגל ומועילים גם ביצירת תנועה של משתמשים חדשים, במיוחד אם הקישורים מופיעים באתרים שמקבלים תנועה רבה משלהם.

מקדמים את האתר במדיה החברתית

קידום ברשתות החברתיות הוא אחת הדרכים הטובות ביותר לבנות את הנוכחות המקוונת של המותג שלכם. המדיה החברתית היא חלק עצום מחייהם של אנשים. והשפעתה גדלה במהירות. מה שהופך אותה למקום אידיאלי לקידום העסק.

פלטפורמות מדיה חברתית פופולריות כוללות את פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק, לינקדאין ועוד. מכיוון שקשה מאוד לתפעל חשבונות פעילים בהרבה רשתות, מומלץ לבחור ברשת אחת או שתיים, בהן הקהלים של העסק מבלים.

  • אתרים של עסקים שפונים לעסקים ( B2B ) עם הרבה קישורים ומאמרים לשיתוף צריכים להתמקד בלינקדאין.
  • אתרים של עסקים שמשווקים לצרכנים ( B2C ) עם תמונות וסרטוני מוצרים יכולים להצליח ב-TikTok  או באינסטגרם.
  • עליכם לקדם את האתר בפייסבוק ללא קשר למודל העסקי שלך. זוהי פלטפורמת המדיה החברתית הנפוצה ביותר בעולם. ומהווה מרחב מוביל לקידום B2B ו- B2C.

עוקבים אחר האסטרטגיה ומתאימים אותה

כדי לשמר את מאמצי הקידום שלכם, עקבו ועדכנו את אסטרטגיית הקידום כל הזמן. ניצול הטכניקות הללו לא יגרום לתנועת האתר שלך להרקיע שחקים בן לילה, אבל עם מעקב, התמדה והתאמה תכופה, אפשר להפוך כל אתר למותג מוכר ומצליח.

SEO הוא הסוד של קידום אתרים לעסקים

דירוג גבוה בגוגל הוא הדרך הטובה ביותר לשים לב לאתר שלכם. התמקדו ביצירת תוכן מעולה, אופטימיזציה של חווית המשתמש באתר ובניית קישורי סמכות. עם אסטרטגיה טובה של קידום אתרים לעסקים, כל אתר יכול להגיע לתוצאות טובות.

ואתם ממש לא חייבים לעשות את זה לבד. קידום אתרים לעסקים אומנם לא ירוקן לכם את הכיס, אבל הוא דורש הרבה מאוד יצירתיות ושעות עבודה. צריכים עזרה? בדיוק בשביל זה אני כאן.

קומפוזיציה דיגיטלית של גרפיקה עסקית עם רקע משרדי, קידום אתרים לעסקים

אהבת!
שתף את המאמר

השאירו פרטים ואשוב אליכם בהקדם

דילוג לתוכן