אייטמים בטלויזיה
להגיע לכל בית אב בישראל דרך תוכניות הטלוויזיה הכי פופולריות , להיחשף בענק, לבלוט מול יתר המתחרים, להיות אוטוריטה בתחומכם, לשבת לצד מומחים ולהיות חלק מפאנל טלוויזיוני מוערך.

זה הליך שיווקי עוצמתי שיכול להזניק אתכם בענק!
לחץ כאן
שקופית קודמת
שקופית הבאה
כתיבת תוכן לאתרים
לספר את הסיפור של המותג, ליצור שפה שמורכבת מה- D.N.A של העסק שלך, לבדל אותך מהמתחרים ולהבהיר מה בדיוק יש לך להציע. זה המקום להכיר אותך מקרוב ולגרום לגולשים למצוא בדיוק את מה שהם מחפשים - באתר שלך!
לחץ כאן
כתיבת מאמרי SEO
לחשוף את התוכן שלך ליותר גולשים, ליצור מודעות גבוהה למותג, להביא טראפיק לאתר ולעזור לו להתקדם במעלה תוצאות החיפוש. כתיבה מונחית מילות מפתח, שנותנת לקהל שלך ערך, כדי שהוא רק יבקש ממך עוד!
לחץ כאן
כתיבה שיווקית וקופירייטינג​
לתפוס את הגולשים בשלבים השונים של מסע הלקוח, להוביל אותם דרך משפך השיווק ולגרום להם לעשות משהו אחד בלבד – לבצע המרה! זו היכולת לספר, לעורר עניין, לשכנע ולהניע לפעולה.
לחץ כאן
כתבות תדמית ויח"צ
לחשוף את הסיפור שלך באופן מרגש ומקורי, לתת במה למה שמייחד את העסק שלך, לבנות לך מוניטין ולהציג אותך כאוטוריטה בתחום עיסוקך. זה להכיר אותך קצת יותר, כדי להוציא לאור את הצדדים הכי טובים שבך ומה שיש לך להציע.
לחץ כאן
כתיבת פוסטים לרשתות חברתיות
תוכן שמעורר מחשבה, מניע לפעולה, מעודד אינטראקציה או מגדיל חשיפה? כל התשובות נכונות. כתיבה ממוקדת בקהלי יעד לקמפיינים ממומנים או לקידום עסקי.
לחץ כאן
בניית דפי נחיתה
המרכיב המרכזי של הקמפיין הדיגיטלי שלך, המרכז את כל ההבטחות שלך באמצעות תוכן. כתיבה שיווקית שממוקדת בקהלי היעד לאיסוף לידים או למכירת שירותים ומוצרים.
לחץ כאן
בניית אתרים
בניית אתר וורדפרס שמותאם לכל סוגי המכשירים ומכיל תשתית מובנית לקידום בגוגל הוא הנכס הדיגיטלי העיקרי של העסק שלך. בלי הסחות דעת, בלי מתחרים ובלי יתר המפרסמים, שם רק אתם בפרונט, ורק אתכם רואים.
לחץ כאן
אייטמים בטלויזיה
להגיע לכל בית אב בישראל דרך תוכניות הטלוויזיה הכי פופולריות , להיחשף בענק, לבלוט מול יתר המתחרים, להיות אוטוריטה בתחומכם, לשבת לצד מומחים ולהיות חלק מפאנל טלוויזיוני מוערך. זה הליך שיווקי עוצמתי שיכול להזניק אתכם בענק!
לחץ כאן
שקופית קודמת
שקופית הבאה

אתר אינטרנט או דף נחיתה? מה מתאים למטרות השיווק ולעסק שלך?

תוכן עניינים

האם העסק שלכם צריך דף נחיתה או אתר אינטרנט? לא מעט לקוחות שפונים אלי לא ממש מבינים את ההבדל שבין הדברים. אם אסכם את זה במשפט אחד, הרי שאתר אינטרנט הוא הבית המקוון של העסק שלכם, השלוחה הווירטואלית שלו, בעוד שדף נחיתה הוא רק חלק ממנה.

במקרים  מסוימים, אתם תזדקקו לשניהם, ובאחרים, אתר אינטרנט עשוי להיות יעיל יותר מדף נחיתה, ולהיפך. בפוסט הזה, נעבור על ההבדלים המהותיים של הנכסים הדיגיטליים הללו וכמה מהשיקולים העיקריים שיעזרו לכם להחליט מה נחוץ לכם, דף נחיתה או אתר אינטרנט.

ההבדלים בין דף נחיתה לאתר אינטרנט

על ידי הבנת ההבדלים בין אתר אינטרנט לדף נחיתה, תוכלו לפתח אסטרטגיה מקוונת טובה יותר המותאמת למטרות ולצרכים הספציפיים שלכם. נוכחות מקוונת שנעשית מתוך אסטרטגיה מדויקת תסייע לחזק את המותג שלכם, להביא יותר תנועה לאתר שלכם, ובסופו של דבר להוביל ליותר מכירות או לידים. לכן, חשוב להבין את היתרונות והחסרונות של דפי נחיתה ואתרי אינטרנט ולנצל אותם ביעילות כדי להשיג את המטרות שלכם.

מהו דף נחיתה וכיצד הוא בנוי

דף נחיתה הוא דף אינטרנטי שעוצב במיוחד עם מטרה אחת ספציפית בלבד. הוא בדרך כלל מעוצב בפשטות והוא נטול הסחות דעת כדי למקד את המבקר בפעולה הרצויה. דף נחיתה מיועד לקהל יעד ספציפי, יש לו מסר ברור וגם קריאה לפעולה. כמו כן, הוא מציע מידע מוגבל בלבד כדי למנוע הסחות דעת.

דף הנחיתה מורכב בדרך כלל מהמרכיבים הבאים:

הצעת המכירה הייחודית שלכם (UPS)

הצעת המכירה הייחודית שלכם היא הרעש שמבדיל את המוצר או השירות שלכם מהמתחרים. זו התשובה לשאלה, "מה הופך את ההצעה הזו לכל כך מיוחדת?" אל תתעכבו על הקטע של הייחודיות. כדי להגדיר את ה- UPS שלכם, פשוט חשבו כיצד אתם מציגים את ההצעה שלכם כשונה (וטובה יותר!) מכל השאר.

דפי נחיתה צריכים להעביר את ההצעה הזו בצורה תמציתית כדי שהמבקרים שלכם יבינו מיד מה הופך את המוצר או השירות שלכם למושכים. לשם כך, יש לכלול מספר מרכיבים:

הכותרת הראשית

כותרת דף הנחיתה  היא הדבר הראשון שהמבקרים שלכם יקראו, ולכן קריטי שהיא תתאר בצורה ברורה מאוד מה המבקר עומד לקבל מהמוצר או השירות שלכם. חשוב לשמור על הכותרת שלכם נוקבת ולהיות ישירים לגבי ה-USP שלכם – זה לא המקום לסיסמאות פיוטיות וסוריאליסטיות.

כותרת תומכת (משנית)

מכיוון שהכותרות צריכות להיות קצרות וממוקדות, כותרת משנה נועדה לספק מידע נוסף. כמו בכותרת, קצר יותר עדיף יותר. כותרת תומכת יכולה לנקוט בשתי גישות: היא יכולה להרחיב את הכותרת (אבל הכותרת צריכה לעמוד בפני עצמה) או שהיא יכולה להציע ערך נוסף או להעביר מסר משכנע משני שעדיין קשור לכותרת.

הצהרה מחזקת (אופציונלי)

אם דף הנחיתה שלכם ארוך, הגיוני להזכיר למבקרים את ה-USP עם הצהרה מחזקת שתוצג בערך באמצע העמוד. כשכותבים את ההצהרה המחזקת, חשוב לקחת בחשבון את הסיבות שבגללן המבקר לא לחץ לראשונה, מה הוא יודע עכשיו שהוא לא ידע קודם לכן, ואיך ניתן להגיש לו את הצעת הערך בצורה שהוא ירצה כעת לחטוף אותה.

משפט סיום (אופציונלי)

הצהרת סיום מגבה את הצעת המכירה הייחודית שלכם ונותנת למבקר הזדמנות אחרונה לבצע המרה. זו נפילת המיקרופון שלכם, השיא של הסיפור שאתם מספרים על ההצעה שלכם, אז היא חייבת להיות טובה! הצהרת סיום חזקה עשויה לספק מעט דחיפות או שהיא יכולה להזכיר למבקר מדוע הוא נמצא שם מלכתחילה מבלי שיצטרך לגלול מעלה.

תמונת הגיבור

הרושם הראשוני חשוב, ותמונת הגיבור (או סרטון הרקע) היא ככל הנראה האלמנט החזותי הראשון של דף הנחיתה שהמבקרים יראו.

באופן אידיאלי, תמונת הגיבור צריכה להראות את ההקשר של ההצעה. ככל שהתמונה או הסרטון יהיו יותר אותנטיים, כך עדיף. בכל מקרה, כדאי להימנע משימוש בתמונות שנרכשו במאגר תמונות.

תכונות ויתרונות

דף הנחיתה שלכם צריך טקסט תומך מעבר לכותרת כדי לשכנע ולהניע לפעולה. המפתח כאן הוא לתאר יתרונות ספציפיים יחד עם תכונות.

מה ההבדל? תכונה היא איכות ספציפית של המוצר או שירות, בעוד תועלת מתארת ​​השפעה חיובית שיש לתכונה. (הנה דוגמה פשוטה: הלימונדה שאתה שותה אולי קרה כקרח, אבל העובדה שהיא שומרת אותך קריר ביום חם היא יתרון.)

הוכחה חברתית

במילים פשוטות, הוכחה חברתית היא ההשפעה שיש לאנשים סביבנו על ההחלטות שאנו מקבלים. זו הסיבה שנראה פתאום שכולם קונים תכשיר מסוים – כי יש עליו ביקורות וחוות דעת חיוביות של משתמשים.

בדף נחיתה, הוכחה חברתית לובשת צורות רבות:

  • תיאורי מקרים (או קישורים לתיאורי מקרים)
  • ראיונות וידאו או המלצות מצולמות
  • לוגו של חברות לקוחות
  • סקירת ציונים מאתרים

הוכחה חברתית היא ללא ספק הכלי החזק ביותר שעומד לרשותכם, אך יש שני עקרונות מומלצים שכדאי לזכור:

  1. אתם לא יכולים לזייף את זה! אם אנשים מריחים את הזיוף, המוניטין שלכם ייפגע והאמון יישבר. יהיה לכם קשה להחזיר את הגלגל לאחור.
  2. היו ספציפיים. המלצה תהיה הכי יעילה אם הלקוח הפוטנציאלי שלכם יכול להזדהות עם האדם שנותן אותה.
  3. הכלילו שמות ותמונות במידת האפשר.

יעד המרה / קריאה לפעולה (CTA)

אחרון חביב, דף נחיתה צריך להיות ממוקד ביעד המרה אחד בלבד – או שהוא לא דף נחיתה. למבקר בדף, זה מוצג כקריאה לפעולה (CTA), שיכולה להיות כפתור עצמאי בדף קליקים או טופס בדף נחיתה המיועד ליצירת לידים.

איך מבקרים מגיעים לדף הנחיתה?

ישנן דרכים שונות להפנות מבקרים לדף נחיתה. שיטה יעילה במיוחד היא להשתמש בפרסום ממומן, כגון  מודעות גוגל אוֹ פייסבוק. מודעות אלו צריכות להיות ממוקדות לקהל מסוים כדי להביא רק מבקרים רלוונטיים לדף הנחיתה. חשוב שהמודעות יכילו מסר ברור וקריאה לפעולה. כמו כן, חשוב שדף הנחיתה יעמוד בהצעה וההבטחה הפרסומית במודעות להשגת יחס המרה גבוה.

דרך נוספת להביא מבקרים לדף נחיתה היא באמצעות קמפיינים שיווקיים במייל. אימייל מעוצב היטב עם הצעה ברורה וקריאה לפעולה יכול להוביל את הנמען לדף הנחיתה שלכם ולגרום להמרה. עם זאת, חשוב גם שהמייל יהיה מותאם לקהל היעד ולהיצע.

מהו אתר אינטרנט וכיצד הוא בנוי?

אתר אינטרנט הוא דף אינטרנט בודד (אתר one page) או אוסף של דפי אינטרנט היוצרים יחד נוכחות מקוונת מקיפה. זה יכול להיות מורכב ממאות ואפילו אלפי עמודים, ולעיתים כולל מידע רב, כמו עמוד "אודות", בלוג, תיאורי מוצרים ועוד הרבה יותר. אתר אינטרנט הוא בדרך כלל נרחב מאוד ומציע מגוון תכנים ותכונות.

בניגוד לדף נחיתה, המתמקד בפעולה או הצעה ספציפית, לאתר יש לרוב מטרות שונות והוא מספק מספר אפשרויות פעולה למבקר. אתר אינטרנט שבנוי, מעוצב ונכתב כהלכה, יכול לסייע לבנות מודעות למותג, להגביר את הנראות במנועי החיפוש ואף לבנות קהילה.

האתר מורכב בדרך כלל מהמרכיבים הבאים:

דף הבית

דף הבית הוא הפנים של האתר ומספק סקירה כללית של החברה או הארגון. הוא צריך להדגיש את נקודות המפתח בקטעים קצרים ותמציתיים ולפתות את המבקר לחקור דפים נוספים באתר. מבנה ברור ועיצוב ויזואלי מושך יכולים לעזור לשמור על תשומת הלב של המבקר.

תפריט/ סרגל ניווט

התפריט או סרגל הניווט הם מרכיב מרכזי בכל אתר אינטרנט. הוא מספק רשימת קישורים לדפים השונים של האתר ומאפשר למבקרים לנווט במהירות ובקלות. ניווט ברור וקל להבנה יכול לעזור למבקר להתמצא באתר ולאתר בקלות את המידע הרצוי.

אודות

דף אודות הוא דרך להציג את החברה או הארגון ולשתף מידע על ההיסטוריה, החזון והייעוד שלהם. זה יכול לכלול גם תמונות ומידע על הצוות ולחזק את האמון והאמינות של החברה.

מוצרים ושירותים

דפי מוצרים ושירותים מספקים מידע מפורט על המוצרים והשירותים המוצעים. הם יכולים לעזור למבקרים להבין טוב יותר את היתרונות והתכונות ולקבל החלטות רכישה.

בלוג

הבלוג הוא דרך לפרסם תוכן באופן עקבי וליצור עניין בקרב המבקרים. הבלוג יכול לכסות נושאים שונים הרלוונטיים לעסק שלכם ולספק ערך מוסף למבקרים. פוסטים רגילים בבלוג יכולים גם לעזור לשפר את דירוג האתר במנועי החיפוש באמצעות קידום אורגני SEO.

דף יצירת קשר

דף יצירת קשר מאפשר למבקרים לקבל את כל הדרכים ליצירת קשר עם החברה שלכם. זה יכול לכלול רשימה של פרטי קשר כגון כתובות דוא"ל ומספרי טלפון, כמו גם טופס יצירת קשר המאפשר למבקרים לשלוח הודעה במהירות ובקלות. עמוד יצירת קשר ברור ותמציתי יכול לחזק את אמון המבקרים ולהגדיל את הסבירות שהם יהפכו ללקוחות משלמים.

אתר אינטרנט מציע בדרך כלל יותר הזדמנויות לאינטראקציה עם המבקר בהשוואה לדף נחיתה, כגון פונקציות הערות, טפסי יצירת קשר או צ'אטים חיים. זהו גם כלי חשוב לנוכחות מקוונת המספק הזדמנות לחזק את התדמית והאמינות של החברה או הארגון.

איך מבקרים מגיעים לאתר?

ישנן דרכים שונות באמצעותן מבקרים יכולים להגיע לאתר. אחת הדרכים הנפוצות ביותר היא באמצעות מנוע החיפוש של גוגל. כאשר מישהו מחפש נושא מסוים, אתרים רלוונטיים מוצגים בתוצאות החיפוש והמשתמש יכול ללחוץ על הקישור לאתר. דרך נוספת היא באמצעות קישור באתרים אחרים. אם לאתר יש תוכן מעניין ורלוונטי, אתרים אחרים יכולים לקשר אליו ולמשוך מבקרים לאתר.

פלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק, לינקדאין או אינסטגרם יכולים לשמש גם להפניית מבקרים לאתר. כתיבה למדיה חברתית ושיווק בפלטפורמות השונות תורמת לחשיפה ולהגברת האמון בקרב המשתמשים. בנוסף, היא מאפשרת אינטראקציה עם העוקבים והלקוחות. זו דרך נפלאה למשוך את המשתמשים לבקר באתר.

באופן כללי, כל פרסום או אמצעי שיווק שבו העסק עושה שימוש נועד כדי להפנות את תנועת המשתמשים לאתר. הסיבה לכך היא, שבכל מקום אחר ברשת, המשתמשים חשופים למפרסמים נוספים ואינספור הסחות דעת. כדי ללכוד את תשומת ליבם, חשוב לעשות שיווק באמצעות תוכן וכוון אותם להמרה באתר. בסופו של דבר, זה תורם לחשיפה, למוניטין העסקי, לכמות העסקאות וגם לקידום האורגני.

חשוב שהאתר יותאם למנועי החיפוש, כך שיופיע כמה שיותר גבוה בתוצאות החיפוש וימשוך יותר מבקרים. לשם כך חיוני להשקיע בקידום אתרים אורגני. בנוסף, אתרי אינטרנט צריכים להתעדכן באופן קבוע כדי להישאר מעניינים ורלוונטיים למבקרים.

מתי כדאי להשתמש באתר ומתי כדאי להשתמש בדף נחיתה?

לדפי נחיתה ולאתרים יש מטרה משותפת: למשוך מבקרים ולבנות חיבור חזק. אבל איזו אפשרות יעילה יותר לשיווק?

דף נחיתה הוא הבחירה הטובה ביותר כאשר אתם רוצים לבקש מהמבקרים לבצע פעולה מסוימת, כגון ביצוע רכישה או הרשמה לניוזלטר. זה מתאים גם אם יש לכם הצעה מוגבלת בזמן או שאתם רוצים למקד מסר לקהל מסוים. דף נחיתה צריך להיות בעל מסר ברור וקריאה לפעולה ולהיות מותאם כך שיפנה לקהל יעד ספציפי.

עם זאת, יצירת אתר הגיונית אם ברצונכם לספק מידע כללי על חברה, ארגון או נושא. אתר אינטרנט צריך לספק את כל המידע הדרוש למבקר כדי לקבל החלטה. אתרים מורכבים נפוצים במיוחד בקרב חנויות מקוונות המציעות מוצרים שונים לקבוצות יעד שונות. חשוב שהאתר יהיה ידידותי למשתמש ובעל ניווט ברור כדי להקל על המבקרים למצוא את המידע הרצוי.

בסופו של דבר, הבחירה בין בניית אתר וורדפרס לדף נחיתה תלויה ביעדי השיווק שאתם שואפים אליהם ובסוג התנועה שאתם רוצים למשוך. אם אתם רוצים לספק מידע כללי על החברה שלכם ולפנות לקהל רחב, אז אתם צריכים ליצור אתר אינטרנט. אם אתם מצפים לפעולה ספציפית מקהל יעד מסוים, אז דף נחיתה מתאים יותר.

עיצוב מקצועי הוא מכריע בכל הקשור לבניית אתרים ודפי נחיתה. רק כך ניתן לזכות באמון המבקרים ולהגיע לתוצאה הרצויה. אתר אינטרנט חייב להיות לא רק קל לניווט אלא גם לספק מידע רלוונטי בצורה מובנת. עם דפי נחיתה, חשוב שהם יציעו הצעה ברורה עם מסר משכנע וקריאה ברורה לפעולה.

לסיכום,

בניית אתרים ודפי נחיתה הם כמו יין ויאנג – שונים, אך יחד הם מהווים יחידה מושלמת. בעוד שאתרים מספקים חוויה מקוונת מקיפה המעבירה מידע כללי על חברה, ארגון או נושא, דפי נחיתה ממוקדים בפעולה ספציפית ויש להם מטרה ברורה וקריאה לפעולה.

למרות שלאתרים ודפי נחיתה יש מטרות שונות, שניהם יכולים להיות כלי שיווק יעילים. אתר אינטרנט מעוצב יכול לבנות אמון עם המבקרים ולספק להם הבנה מקיפה של החברה או הארגון. לעומת זאת, דף נחיתה יכול להעביר מסר ממוקד ולעודד את המבקר לבצע פעולה ספציפית.

כשהם מעוצבים בצורה מקצועית ונעשה בהם שימוש אסטרטגי נכון, אתרים ודפי נחיתה יכולים ליצור עניין ולבנות מערכת יחסים חיובית עם הלקוחות הפוטנציאליים והקיימים. לכן, חברות וארגונים צריכים לכלול גם אתרי אינטרנט וגם דפי נחיתה באסטרטגיית השיווק המקוון שלהם כדי לנצל את הפוטנציאל שלהם במלואו.

 

אהבת!
שתף את המאמר

השאירו פרטים ואשוב אליכם בהקדם

דילוג לתוכן