אייטמים בטלויזיה
להגיע לכל בית אב בישראל דרך תוכניות הטלוויזיה הכי פופולריות , להיחשף בענק, לבלוט מול יתר המתחרים, להיות אוטוריטה בתחומכם, לשבת לצד מומחים ולהיות חלק מפאנל טלוויזיוני מוערך.

זה הליך שיווקי עוצמתי שיכול להזניק אתכם בענק!
לחץ כאן
שקופית קודמת
שקופית הבאה
אייטמים בטלויזיה
להגיע לכל בית אב בישראל דרך תוכניות הטלוויזיה הכי פופולריות , להיחשף בענק, לבלוט מול יתר המתחרים, להיות אוטוריטה בתחומכם, לשבת לצד מומחים ולהיות חלק מפאנל טלוויזיוני מוערך. זה הליך שיווקי עוצמתי שיכול להזניק אתכם בענק!
לחץ כאן
שקופית קודמת
שקופית הבאה

הסודות שמאחורי יצירת דפי נחיתה ממירים ואפקטיביים

תוכן עניינים

הסודות שמאחורי יצירת דפי נחיתה ממירים ואפקטיביים

הלידים שלך טובים רק אם דף הנחיתה שמייצר אותם טוב מספיק. למרבה המזל, יצירת דפי נחיתה שנבנה עבור לידים לא חייב להיות מורכב או לגזול זמן. מניסיון של יותר מ- 20 שנה ומהתבוננות בדוגמאות של כמה מהאתרים הטובים ביותר להמרת לידים, למדתי בדיוק מה עובד – והכי חשוב, למה זה עובד. השלבים הבאים שאפרט מאיצים יצירת לידים מוכחים שיכולים להגדיל את ההמרות של דף הנחיתה שלך.

10 הדברות ליצירת דפי נחיתה אפקטיביים וממירים

ארגון, סדר ומינימליזם

אי סדר בדפי נחיתה הוא אחת הסיבות העיקריות לכך שהדף ייכשל. אני לא רוצה יותר מדי תמונות בצפיפות גבוהה או כמות מוגזמת של שדות תוכן שיגרמו ללקוחות שלכם להיות  מוצפים, מה שיוריד מערך התוכן של הדף. במקרה הגרוע, יצירת דפי נחיתה מבולגנים או עמוסים עלולה לבלבל את הלקוח הפוטנציאלי עד כדי כך שלא ידע היכן עליו ללחוץ כדי להתקדם לשלב הבא. בדיוק כפי שאינכם נהנים מעומס בבית או בארון שלכם, כך נכון גם לגבי דף הנחיתה שלכם.

כלל הזהב: פחות זה יותר!

הסוד: להימנע מעומס מידע ואפשרויות ולשמור על זה פשוט.

קריאה ברורה לפעולה (CTA)

קריאה לפעולה היא אחד המרכיבים החשובים ביותר בדפי מכירה, ובדפי נחיתה בפרט. נניח שהגעת לחנות אינטרנטית המציעה פריטי אופנה, ויש פריט שהיית רוצה לבחון. הגעת לעמוד שלו, ראית תמונה מייצגת עם פרטי המוצר, אבל בגלילה למטה, יש אפשרות "לחץ לעוד", וכאשר לוחצים על כפתור ההנעה, רואים דגמים של פריטי אופנה נוספים.

דפי נחיתה צריכים CTA ברור. במקום לומר "לחץ לעוד", אני אעדיף לומר "למוצרים נוספים". ככל שאהיה יותר ספציפית, כך ללקוח שלך יהיה ברור יותר כיצד לנווט בדף. בין אם מדובר בדף נחיתה, דף מכירה או דף מידע באתר, הלקוח הפוטנציאלי שלך צריך לדעת בדיוק לאן הכפתור ייקח אותו. ככל שההנעה לפעולה תהיה מדויקת, כך אצמצם את הסיכויים לנטישת הדף ואגביר את הסיכויים למסע לקוח חלק והמרות איכותיות.

כלל הזהב: כפתורי CTA צריכים להיות מדויקים ולפנות לשני המינים.

הסוד: שימוש בטכניקות לכתיבה שוויונית וניטרלית מגדרית.

לקריאה על ההבדלים בין דף נחיתה לאתר אינטרנט יש ללחוץ כאן.

לא לבקש יותר מידי

יותר ויותר משווקים יודעים, שצריך לבקש מהלקוח כמה שפחות. רובם מבקשים אימייל ועוד פיסת מידע אחת, כי ככל שמבקשים פחות, כך רואים יותר המרות. בעת הכנת טופס ההרשמה, או טופס הלידים שלך, אני מכניסה את עצמי לנעלי הלקוח הפוטנציאלי. עלי לקחת בחשבון שזמנו קצר, ולכן ארצה לשאול כמה שפחות שאלות. עם זאת, עלי לאסוף את המידע הרלוונטי ליצירת דאטה שניתן יהיה לנצל לטובת שיווק בעתיד או ליצירת ההצעה הטובה ביותר ללקוח ברגע נתון. זה המקום לציין, שאין צורך באיסוף נתונים מיותר, ורק אם הלקוח ירגיש שהמידע שהוא מוסר רלוונטי, הוא ימסור אותו.

כלל הזהב: (שוב), פחות זה יותר.

הסוד: להעריך את זמנו של הלקוח ולבקש ממנו רק את המידע הנחוץ בכמה שפחות שלבים.

לחשוב כמו הלקוח

כאשר אני מנסחת את התוכן של דף הנחיתה, אני כותבת אותו ללקוח הפוטנציאלי. כתיבה רובוטית, או כזו שנעשית באמצעות בינה מלאכותית, יוצרת טון מכירתי מונוטוני ונטול רגש. הנה דוגמה:

אם אישה צעירה מעוניינת להירשם לסדנה להעצמה נשית, ותיתקל בניסוח משעמם כמו "הסדנה שתוציא ממך את העוצמה הנשית החבויה בך", סביר להניח שהיא תחפש משהו אחר. ניסוח יעיל יותר יהיה "הסדנה הזו תיקח אותך למסע אישי שיחשוף את האיכויות העמוקות והייחודיות שבך. הכירי את העוצמה הפנימית שלך ותני לה לפרוץ לכל היבט של חייך!"

כלל הזהב: לכתוב לאנשים, לאינדיבידואלים.

הסוד: להגדיר את הפרסונות ולהכיר אותם היטב.

הצטרפות דו-שלבית

תהליך הרשמה דו-שלבי מאפשר לי לצמצם את הלידים שמגיעים דרך דף הנחיתה שלך. נכון, המטרה היא לאסוף כמה שיותר לידים, אבל הם צריכים להיות איכותיים. למעשה, בניית דף נחיתה עם תהליך הרשמה דו-שלבי היא הדרך לסנן פניות קרות או לא רלוונטיות ומבטיח שרק לקוחות רציניים ישאירו פרטים.

כלל הזהב: ללכוד לידים שבאמת מתעניינים במה שיש לך להציע.

הסוד: פתיחה של שדות תוכן בטופס חדש.

מסר ברור ואמת בפרסום

עסקים שמתקשים לייצר מכירות עלולים להתפתות לתת מידע לא מדויק או להחסיר פרטי מידע. העניין הוא, שיצירת דפי נחיתה נועדה למשוך לידים איכותיים, ולא כאלו שיבזבזו את הזמן שלך עם שאלות מיותרות או פניות שאינן רלוונטיות. לכן, חיוני לתת הצעה מדויקת וקונקרטית ולהציג את המידע החיוני לקבלת החלטה כדי לשדר אמינות ולמשוך לקוחות רלוונטיים ככל שניתן, כאלו שהסיכוי שלהם לבצע רכישה הוא הגבוה ביותר.

כלל הזהב: לדייק את המסר לקהל היעד ולנדב כל מידע שיכול להיות רלוונטי.

הסוד: הצעה ברורה ופשוטה בלי אותיות קטנות ובלי הפתעות סמויות.

תוכן מקורי

כמה פשוט זה יכול היה להיות אם הייתי מעתיקה תוכן של דף נחיתה טוב לדף הנחיתה שלך, אבל זה לא עובד ככה. מעבר לכך שיש חשיבות לבניית קול ושפה ייחודיים לכל מותג, העתקה של תוכן מדף אינטרנט אחד לאחר היא פשוט פסולה, מהסיבה הפשוטה, שגוגל יעניש את הדף שלך עוד לפני שתהיה לך ההזדמנות למצמץ. ובמונחים של חשיפה, זה אומר שהדף שלך יקבל נוקאאוט.

כלל הזהב: יצירת תוכן איכותי ומקורי שמדבר את שפת המותג.

הסוד: מומחיות בכתיבת תוכן, קופירייטינג וכתיבה שיווקית. על חשיבות שלהם ניתן לקרוא כאן.

למאמר עם טיפים לכתיבה שיווקית ולידים חמים ניתן ללחוץ כאן.

עיצוב

עיצוב הדף הוא חלק חשוב בהמרות. מעבר לכך שהעיצוב צריך להתאים לשפת המותג, הוא צריך למשוך את העין של הלקוח הפוטנציאלי ולהוביל אותו אל המקומות שאני מעוניינת למשוך אליהם את תשומת הלב שלו: לתמונות, להמלצות, ליתרונות של השירות או המוצר שהדף מציע, וכמובן, לכפתורי ההנעה וטופס ההרשמה.

כלל הזהב: לשלוט במסע הלקוח.

הסוד: שימוש בדפוסים, ניגודיות ועוד כמה טריקים של גרפיקה דיגיטלית.

רספונסיביות

אי אפשר לדבר על יצירת דפי נחיתה או כל נכס דיגיטלי אחר מבלי להזכיר את החשיבות של ההתאמה למכשירים הניידים. נכון להיום, מרבית התעבורה ברשת קורית דרך המכשירים הניידים, ולכן חיוני לוודא שהתצוגה של הדף תתאים למסכים השונים. למעשה, אם דף הנחיתה לא יותאם למסכים השונים, נטישת הדף מובטחת.

כלל הזהב: לוודא שכל אלמנט וכל שדה בדף מותאם לכל סוגי המסכים.

הסוד: לעצב את הדף באופן אופטימלי לכל סוג מסך ולבצע התאמות לשיפור הנראות.

טסטים ובדיקות אחרונות

הכלל החשוב ביותר הוא לבדוק שהכל עובד ותקין. תוכן, עיצוב ופריסה טובים הם בגדר חובה. אך בנוסף, חשוב לוודא שכל כפתורי ההנעה עובדים, שטופס ההרשמה או המכירה עובד בצורה חלקה ושכל פונקציה שמשולבת בדף הנחיתה עובדת באופן מיטבי.

כלל הזהב: לבדוק הכל!

הסוד: זהו, אין סודות. אם הגעת עד לכאן, סימן שהדף שלך מוכן לשווק את המוצר או השירות שיש לך להציע.

אם יש לך שאלות נוספות על יצירת דפי נחיתה או שחיפשת מי שיעצב את דף הנחיתה שלך, אני מזמינה אותך ליצור קשר ואשוב אלייך עם כל הפרטים במהרה.

אהבת!
שתף את המאמר

השאירו פרטים ואשוב אליכם בהקדם

דילוג לתוכן