אייטמים בטלויזיה
להגיע לכל בית אב בישראל דרך תוכניות הטלוויזיה הכי פופולריות , להיחשף בענק, לבלוט מול יתר המתחרים, להיות אוטוריטה בתחומכם, לשבת לצד מומחים ולהיות חלק מפאנל טלוויזיוני מוערך.

זה הליך שיווקי עוצמתי שיכול להזניק אתכם בענק!
לחץ כאן
שקופית קודמת
שקופית הבאה
אייטמים בטלויזיה
להגיע לכל בית אב בישראל דרך תוכניות הטלוויזיה הכי פופולריות , להיחשף בענק, לבלוט מול יתר המתחרים, להיות אוטוריטה בתחומכם, לשבת לצד מומחים ולהיות חלק מפאנל טלוויזיוני מוערך. זה הליך שיווקי עוצמתי שיכול להזניק אתכם בענק!
לחץ כאן
שקופית קודמת
שקופית הבאה

כתיבה שיווקית וקופירייטניג

כתיבה שיווקית וקופירייטינג מצריכים חשיבה לא שגרתית, מחוץ לקופסה, חשיבה שסוחפת וגורמת לקוראים להמשיך לקרוא ולדרוש עוד. קופירייטינג טוב מצליח לחדור דרך המחסומים וההתנגדויות, הוא מעורר רגשות, נוגע בכאב, מצליח ליצור עניין, ובשורה התחתונה – זה תוכן שמניע לפעולה!

איך אני עושה את זה?

  • מבינה את ערכי המותג, השפה המיתוגית והמסר השיווקי.
  • חוקרת את הנישה אליה משתייך המותג.
  • חוקרת את המתחרים.
  • מזקקת את המסר השיווקי.
  • יוצרת תוכן ברור תוך שימוש במילות כוח וטקטיקות מבוססות פסיכולוגיה.

קופירייטינג
לדפי נחיתה

רוצה לאסוף לידים חמים מהרשת? כתיבה שיווקית, קריאייטיב ועיצוב נכון לדף נחיתה, יבטיחו לך לאסוף לידים חמים כמו רשת בבריכת דגים, כשהיעד הנכסף הוא ביצוע המרה!

למי זה מתאים?

דף נחיתה זה המוצר המדויק כדי לחשוף, לקדם, למתג, ליצור נוכחות ברשת ולהניע לפעולה! אז אם העסק שלך חדש, ועוד לא בנית לו אתר, אם יש לך הצעה מעניינת, מוצר או אירוע שצריך לקדם ואם רשימת התפוצה שלך צריכה לגדול, זה בדיוק בשבילך!

לקריאה נוספת על עיצוב וכתיבת דפי נחיתה

קופירייטינג
למדיה החברתית

הלקוחות שלך כבר שם,
אז שהמתחרים שלך יילחמו על תשומת הלב של הגולשים. כי עם קופירייטינג טוב התוכן שלך יפנה בדיוק למי שצריכים אותך, ויגרום להם לעשות את מה שצריך - להשאיר פרטים, ליצור קשר או לבצע רכישה.

קופירייטינג טוב יעזור לך

לקריאה נוספת על  כתיבה לרשתות החברתיות

קופירייטינג
לאתרי אינטרנט

תוכן שיווקי חייב להיות חלק מהאתר שלך, כי זה מה שיגדיל את הסיכויים לכך שכל לקוח פוטנציאלי יהפוך ללקוח מן המניין,

לכן, לצד תוכן אינפורמטיבי שיעזור לגולשים להכיר את העסק שלך טוב יותר, חיוני ליצור הזדמנויות לרכישה, ליצירת קשר או להשארת פרטים. כמו כן, חשוב לשתול את ההזדמנויות האלו בדיוק במקום שבו המבקרים באתר ירצו לעשות זאת. 

אם האתר שלך הוא העסק שלך בזירה הדיגיטלית, היית רוצה שהלקוח רק ייכנס ויצא? ממש לא! לכן חשוב להוביל אותו להשאיר פרטים, ליצור קשר או לבצע רכישה. ובדיוק כאן נכנסת לתמונה מלאכת הקופירייטינג והכתיבה השיווקית.

לקריאה נוספת על תוכן לאתרי אינטרנט

זה נשמע מעולה!

להצעת מחיר

דילוג לתוכן