כתיבה שיווקית וקופירייטינג מצריכים חשיבה לא שגרתית, מחוץ לקופסה, חשיבה שסוחפת וגורמת לקוראים להמשיך לקרוא ולדרוש עוד. קופירייטינג טוב מצליח לחדור דרך המחסומים וההתנגדויות, הוא מעורר רגשות, נוגע בכאב, מצליח ליצור עניין, ובשורה התחתונה – זה תוכן שמניע לפעולה!
רוצה לאסוף לידים חמים מהרשת? כתיבה שיווקית, קריאייטיב ועיצוב נכון לדף נחיתה, יבטיחו לך לאסוף לידים חמים כמו רשת בבריכת דגים, כשהיעד הנכסף הוא ביצוע המרה!
למי זה מתאים?
דף נחיתה זה המוצר המדויק כדי לחשוף, לקדם, למתג, ליצור נוכחות ברשת ולהניע לפעולה! אז אם העסק שלך חדש, ועוד לא בנית לו אתר, אם יש לך הצעה מעניינת, מוצר או אירוע שצריך לקדם ואם רשימת התפוצה שלך צריכה לגדול, זה בדיוק בשבילך!
לקריאה נוספת על כתיבה לרשתות החברתיות
תוכן שיווקי חייב להיות חלק מהאתר שלך, כי זה מה שיגדיל את הסיכויים לכך שכל לקוח פוטנציאלי יהפוך ללקוח מן המניין,
לכן, לצד תוכן אינפורמטיבי שיעזור לגולשים להכיר את העסק שלך טוב יותר, חיוני ליצור הזדמנויות לרכישה, ליצירת קשר או להשארת פרטים. כמו כן, חשוב לשתול את ההזדמנויות האלו בדיוק במקום שבו המבקרים באתר ירצו לעשות זאת.
אם האתר שלך הוא העסק שלך בזירה הדיגיטלית, היית רוצה שהלקוח רק ייכנס ויצא? ממש לא! לכן חשוב להוביל אותו להשאיר פרטים, ליצור קשר או לבצע רכישה. ובדיוק כאן נכנסת לתמונה מלאכת הקופירייטינג והכתיבה השיווקית.