אייטמים בטלויזיה
להגיע לכל בית אב בישראל דרך תוכניות הטלוויזיה הכי פופולריות , להיחשף בענק, לבלוט מול יתר המתחרים, להיות אוטוריטה בתחומכם, לשבת לצד מומחים ולהיות חלק מפאנל טלוויזיוני מוערך.

זה הליך שיווקי עוצמתי שיכול להזניק אתכם בענק!
לחץ כאן
שקופית קודמת
שקופית הבאה
כתיבת תוכן לאתרים
לספר את הסיפור של המותג, ליצור שפה שמורכבת מה- D.N.A של העסק שלך, לבדל אותך מהמתחרים ולהבהיר מה בדיוק יש לך להציע. זה המקום להכיר אותך מקרוב ולגרום לגולשים למצוא בדיוק את מה שהם מחפשים - באתר שלך!
לחץ כאן
כתיבת מאמרי SEO
לחשוף את התוכן שלך ליותר גולשים, ליצור מודעות גבוהה למותג, להביא טראפיק לאתר ולעזור לו להתקדם במעלה תוצאות החיפוש. כתיבה מונחית מילות מפתח, שנותנת לקהל שלך ערך, כדי שהוא רק יבקש ממך עוד!
לחץ כאן
כתיבה שיווקית וקופירייטינג​
לתפוס את הגולשים בשלבים השונים של מסע הלקוח, להוביל אותם דרך משפך השיווק ולגרום להם לעשות משהו אחד בלבד – לבצע המרה! זו היכולת לספר, לעורר עניין, לשכנע ולהניע לפעולה.
לחץ כאן
כתבות תדמית ויח"צ
לחשוף את הסיפור שלך באופן מרגש ומקורי, לתת במה למה שמייחד את העסק שלך, לבנות לך מוניטין ולהציג אותך כאוטוריטה בתחום עיסוקך. זה להכיר אותך קצת יותר, כדי להוציא לאור את הצדדים הכי טובים שבך ומה שיש לך להציע.
לחץ כאן
כתיבת פוסטים לרשתות חברתיות
תוכן שמעורר מחשבה, מניע לפעולה, מעודד אינטראקציה או מגדיל חשיפה? כל התשובות נכונות. כתיבה ממוקדת בקהלי יעד לקמפיינים ממומנים או לקידום עסקי.
לחץ כאן
בניית דפי נחיתה
המרכיב המרכזי של הקמפיין הדיגיטלי שלך, המרכז את כל ההבטחות שלך באמצעות תוכן. כתיבה שיווקית שממוקדת בקהלי היעד לאיסוף לידים או למכירת שירותים ומוצרים.
לחץ כאן
בניית אתרים
בניית אתר וורדפרס שמותאם לכל סוגי המכשירים ומכיל תשתית מובנית לקידום בגוגל הוא הנכס הדיגיטלי העיקרי של העסק שלך. בלי הסחות דעת, בלי מתחרים ובלי יתר המפרסמים, שם רק אתם בפרונט, ורק אתכם רואים.
לחץ כאן
אייטמים בטלויזיה
להגיע לכל בית אב בישראל דרך תוכניות הטלוויזיה הכי פופולריות , להיחשף בענק, לבלוט מול יתר המתחרים, להיות אוטוריטה בתחומכם, לשבת לצד מומחים ולהיות חלק מפאנל טלוויזיוני מוערך. זה הליך שיווקי עוצמתי שיכול להזניק אתכם בענק!
לחץ כאן
שקופית קודמת
שקופית הבאה

7 סיבות שהפכו את וורדפרס למערכת ניהול התוכן האהובה בעולם

תוכן עניינים

בעלי עסקים מבינים, שאתר אינטרנט חיוני על מנת להגיע ללקוחות חדשים ולהצמיח את העסק שלהם. נשאלת השאלה, באיזו פלטפורמה כדאי לבחור עבור האתר שלך? בחינת מגוון האפשרויות מראה באופן מובהק, שרוב המתכנתים ממליצים על בניית אתרים בוורדפרס, ויש לכך הרבה סיבות טובות. בואו נבחן אותן יחד.

מה זה וורדפרס?

וורדפרס היא מערכת ניהול תוכן (CMS) המאפשרת למשתמשים ליצור אתר או בלוג מאפס, או לשפר אתר קיים. וורדפרס משמשת מיליוני אנשים ברחבי העולם, כולל ארגונים גדולים רבים, כמו Microsoft News, Forbes והבית הלבן.

האם מה שטוב להם טוב גם לעסק שלך? כן!

וורדפרס היא תוכנה חופשית לשימוש וקוד פתוח שהופצה תחת GPL. זוהי פלטפורמה רב-תכליתית וניתן להשתמש בה עבור מגוון רחב של אתרים ויישומים. בנוסף לגמישות שלה, וורדפרס ידועה גם בנוחות השימוש שלה. אפילו משתמשים ללא מומחיות טכנית יכולים ליצור אתר בעל מראה מקצועי באמצעות וורדפרס.

מהי מערכת ניהול תוכן (CMS)?

מערכת ניהול תוכן היא מערכת המאפשרת למשתמשים ליצור, לערוך ולפרסם בקלות תוכן באינטרנט. זה חשוב במיוחד לעסקים, כי זה מאפשר להם לעדכן בקלות את האתר שלהם במידע או מוצרים חדשים מבלי לדעת שפות קידוד מסובכות.

כעת, כשאנחנו יודעים מה זה וורדפרס, בואו נסתכל על כמה יתרונות של המערכת, ומדוע כדאי לכם לשקול זאת עבור בניית אתר עסקי.

בניית אתרים בוורדפרס – יתרונות

וורדפרס היא אופציה פופולרית

לפי W3Techs , וורדפרס משמשת 64.3%  מכלל האתרים שאנו מכירים את מערכת ניהול התוכן שלהם. זה 43.0% מכלל האתרים. זהו נתח שוק גבוה מאוד, והנתון הזה הופך את וורדפרס לאחת ממערכות ניהול התוכן הפופולריות בעולם. זה מדהים!

וורדפרס היא פתרון חסכוני

וורדפרס היא גם פתרון חסכוני מכיוון שלא צריך להתחיל לגמרי מאפס בבניית אתר חדש. בתור מערכת ניהול תוכן, וורדפרס כבר מגיעה עם הרבה פונקציונליות מהקופסה ומבחר ענק של תוספים, באמצעותם ניתן לבנות אתר חדש הרבה הרבה יותר מהר, בהשוואה לבניית אתר בקוד סגור לדוגמה, שגם היתה עולה הרבה יותר.

אולם, חשוב לציין, שעבור יישומים ופונקציות מסוימות, קוד הוא הפתרון הטוב ביותר. הבשורה המשמחת היא, שניתן לשלב גם קודים בעת בניית אתרים בוורדפרס, וכך ליהנות מכל העולמות.

וורדפרס קלה לשימוש

לפלטפורמת וורדפרס יש ממשק ידידותי למשתמש, המקל על כל אחד להשתמש בו ללא צורך בידע טכני כלשהו. ניתן לגשת בקלות לרוב התכונות דרך לוח המחוונים של וורדפרס.

זה אומר שיש לך אפשרות להוסיף בקלות דפים ופוסטים חדשים בבלוג, לשנות את עיצוב האתר עם ערכות נושא ולנהל את הגדרות האתר דרך לוח המחוונים. ניתן גם להתקין פלאגינים בקלות כדי להוסיף תכונות ופונקציות חדשות לאתר האינטרנט.

בין אם נחוץ לך בלוג לצורך כתיבת תוכן אישי או אתר מסחרי, וורדפרס היא הפלטפורמה המושלמת עבורך.

אחד היתרונות של שימוש בתוכנת קוד פתוח כמו וורדפרס הוא שהיא זוכה לשיפור מתמיד על ידי קהילת מפתחים. משמעות הדבר היא של-WordPress  תמיד יהיו עדכוני הטכנולוגיה ועדכוני האבטחה העדכניים ביותר, תוך שמירה על בטיחות האתר.

אתרי וורדפרס ניתנים להתאמה אישית מלאה

מכל פלטפורמות האתרים הזמינות, וורדפרס היא ללא ספק הניתנת להתאמה אישית יותר מכולן. בניית אתרים בוורדפרס מאפשרת למשתמשים מגוון רחב של תוספים ונושאים לבחירה, מה שמקל על בניית אתר וורדפרס ייחודי למותג.

בנוסף, וורדפרס מתעדכנת באופן שוטף בתכונות חדשות, מה שמקל על שמירה על עדכניות האתר שלך.

  • התאמה אישית של ערכת הנושא

ערכת הנושא של וורדפרס שולטת בעיצוב האתר או הבלוג שלך. ישנן אלפי ערכות נושא זמינות של וורדפרס, הן בחינם והן בתשלום. ניתן גם לעצב ערכת נושא מותאמת אישית כמובן, כך שכל חזון וויזואלי שעולה בדמיונך ניתן ליישם. לאחר בחירה או עיצוב של ערכת נושא, ניתן לבצע התאמות נוספות של הצבעים, הגופנים והפריסה, להוסיף תמונות וסמלי לוגו ואייקונים המייצגים את המותג וליצור תוכן לאתר אינטרנט שישלים את האתר והמסרים שלו.

  • התאמה אישית של Plugin

בנוסף לנושאים, ישנם גם אלפי תוספים של וורדפרס זמינים עבור אתרי אינטרנט ובלוגים. תוספים הם חלקי תוכנה שמוסיפים תכונות ופונקציונליות נוספים לאתר שלך. לדוגמה, ניתן להשתמש בתוספים של וורדפרס הזמינים עבור טפסי יצירת קשר כמו WP Forms, לשלב מדיה חברתית, תכונות אבטחה, מסחר אלקטרוני ועוד. תוספים רבים הם בחינם, אך ישנם גם תוספים פרימיום זמינים עם תכונות מתקדמות.

  • התאמה אישית מתקדמת

מתכנת שיש לו ידע בקידוד יכול להתאים אישית אתרי וורדפרס מעבר למה שאפשרי עם ערכות נושא ותוספים בלבד. לדוגמה, ניתן לערוך קבצי PHP כדי לשנות את אופן הפעולה של האתר מאחורי הקלעים או להוסיף קוד CSS מותאם אישית כדי לשנות את המראה והתחושה של האתר. עם כל כך הרבה אפשרויות של ערכות נושא ותוספים, בטוח יש משהו שיתאים לכל סוג של תעשייה או נישה.

וורדפרס מתעדכנת על בסיס קבוע

וורדפרס מתעדכנת כל הזמן בתכונות האבטחה העדכניות ביותר כדי להבטיח את בטיחות האתר. למעשה, וורדפרס היא אחת הפלטפורמות המאובטחות ביותר שיש, אז אפשר להיות סמוכים ובטוחים שהאתר בטוח.

גמישות ואפשרויות הרחבה

אחד היתרונות הבולטים של בניית אתרים בוורדפרס הוא העובדה שאפשר להתחיל מאתר פשוט מאוד, ואז להגדיל אותו ככל שהעסק גדל ומתפתח. לא מעט בעלי עסקים מתחילים מאתר onepage או דף נחיתה, ובהדרגה, ככל שמתווספים שירותים נוספים או סניפים ושלוחות חדשות, מרחיבים את הנכס הדיגיטלי עם דפים נוספים.

וזה בדיוק המקום לספר שאתר וורדפרס הוא פתרון גמיש מאוד ותוכלו ליצור באמצעותו כמעט כל דבר שתרצו:אתרי תדמית, קטלוגים, חנויות מסחר מקוונות, בלוגים, פורומים, דפי נחיתה ועוד.

וורדפרס ידידותית לקידום אתרים

קידום אתרים אורגני (seo) חיוני עבור כל אתר אינטרנט. לוורדפרס יש הרבה תכונות מובנות שמאפשרות לבצע אופטימיזציה של האתר בקלות למנועי חיפוש.

קודם כל, וורדפרס מאפשרת להוסיף בקלות אלמנטים חשובים של אופטימיזציה למנועי חיפוש כמו כותרות, מטא תיאורים ותגיות alt לדפים ולפוסטים בבלוג. עם השימוש בתוספים, ניתן לבצע אופטימיזציה נוספת של האתר ולעקוב אחר ההתקדמות עבור מנועי החיפוש.

בנוסף, הקוד הנקי של וורדפרס והעיצוב הידידותי למובייל הופכים את האתר לאטרקטיבי אף יותר עבור מנועי החיפוש. אז לא רק שניתן להוסיף בקלות אלמנטים חשובים לקידום אתרים, אלא שגם לאתר יהיה סיכוי טוב יותר לעלות בדירוג בתוצאות החיפוש.

וורדפרס נועדה להיות ידידותית לנייד

סביר להניח שהתוכן הזה נצפה על ידך בנייד. למעשה, רוב האנשים כיום ניגשים לאינטרנט בעיקר דרך המכשירים הניידים שלהם. השינוי הזה הוביל לשינוי משמעותי באופן שבו אתרים מעוצבים.

חלפו הימים של בניית גרסאות נפרדות של אתר למשתמשים שולחניים וניידים. כיום, הדגש הוא על יצירת אתרים רספונסיביים שנראים מצוין ועובדים היטב לא משנה באיזה מכשיר הם נצפים. וורדפרס נמצאת בחזית המגמה הזו, שכן היא תוכננה להיות ידידותית למובייל, מה שהופך אותה לפלטפורמה אידיאלית לבניית אתרים רספונסיביים.

לסיום, ניתן לראות בבירור את היתרונות הרבים של בניית אתרים בוורדפרס, לא משנה מה סדר הגודל של העסק או הארגון. המערכת קלה לשימוש, ניתנת להתאמה אישית ומאובטחת, מה שהופך אותה לאופציה המושלמת עבור כל יזם שמעוניין ליצור או לשפר את הנוכחות המקוונת שלו.

 

אהבת!
שתף את המאמר

השאירו פרטים ואשוב אליכם בהקדם

דילוג לתוכן