אייטמים בטלויזיה
להגיע לכל בית אב בישראל דרך תוכניות הטלוויזיה הכי פופולריות , להיחשף בענק, לבלוט מול יתר המתחרים, להיות אוטוריטה בתחומכם, לשבת לצד מומחים ולהיות חלק מפאנל טלוויזיוני מוערך.

זה הליך שיווקי עוצמתי שיכול להזניק אתכם בענק!
לחץ כאן
שקופית קודמת
שקופית הבאה
אייטמים בטלויזיה
להגיע לכל בית אב בישראל דרך תוכניות הטלוויזיה הכי פופולריות , להיחשף בענק, לבלוט מול יתר המתחרים, להיות אוטוריטה בתחומכם, לשבת לצד מומחים ולהיות חלק מפאנל טלוויזיוני מוערך. זה הליך שיווקי עוצמתי שיכול להזניק אתכם בענק!
לחץ כאן
שקופית קודמת
שקופית הבאה

8 טעויות נפוצות שיש להימנע מהן בעת עיצוב ובניית אתרים

תוכן עניינים

בניית נוכחות דיגיטלית חזקה חיונית לכל עסק או ארגון, וזה כולל בניית אתרים מקצועיים לעסקים. אולם, כשבונים אתר אינטרנט, חשוב להימנע מטעויות נפוצות ביצירתו ובפיתוחו. אתר מעוצב בצורה גרועה יכול להזיק לעסק, ולפעמים, זה גרוע יותר מלא לבנות אתר בכלל. לעומת זאת, אתר מעוצב כהלכה וידידותי למשתמש יכול לקדם אותך ביעילות אל היעדים העסקיים שלך.

ידידותיות לנייד

כיום, יותר אנשים משתמשים במכשיר נייד כדי לגשת לאינטרנט, מה שמדגיש את הצורך והחשיבות של בניית אתרים עם תאימות לנייד (רספונסיביות). עם זאת, אתרים רבים עדיין אינם מותאמים לנייד, ועלולים להחמיץ קהל משמעותי. בניית אתרים רספונסיביים ממלאת תפקיד מכריע ביצירת חווית משתמש, מרכיב חיוני שמבטיח שהמשתמשים נהנים לבלות באתר בדיוק כפי שהיו נהנים לטייל בחנות פיזית. ככל שהחוויה שלהם תהיה טובה יותר, כך הסיכוי שהם יישארו באתר גדל, מה שיוביל (יחד עם מרכיבים נוספים) לזמן שהייה ארוך יותר באתר, דירוגים גבוהים יותר בגוגל ויותר עסקאות או פניות לבית העסק.

ניווט, היררכיה ואמצעי התקשרות

עיצוב האתר הטוב ביותר מבטיח ניווט ידידותי למשתמש ותקשורת ברורה כדי לשמור על המבקרים באתר. חשוב להתאים את עיצוב דף הבית לשאלות הפוטנציאליות של קהל היעד כדי לרכוש את אמונו ולהדגיש ביעילות את היתרונות של ההצעות העסקיות שלך. משתמשים צריכים להיות מסוגלים למצוא את המידע שהם מחפשים במהירות ובקלות. לטובת העניין, ובהתאם למורכבות וגודל האתר, נחוצים:

  • עיצוב רספונסיבי
  • מפת אתר
  • אפשרויות תפריט
  • קטגוריות משנה
  • פונקציית חיפוש
  • סרגל ניווט תחתון
  • ניווט מכל דפי האתר אל דף הבית

בנוסף, בעת בניית אתר וורדפרס ועיצובו, חיוני לשים דגש על הטיפוגרפיה של האתר ולארגון מרכיבי האתר, אתגר שהופך להיות מורכב ככל שפונים ליותר קהלים או שנותנים מענה ליותר כאבים של הלקוח. זו הסיבה שצריך לתת חשיבות לבנייה נכונה של היררכיית האתר, שתבטיח שהמשתמשים מצליחים לנווט בקלות ולמצוא את מה שהם מחפשים.

אסטרטגיית תוכן

אסטרטגיית תוכן חיונית לכל אתר עסקי, כמו גם עדכון מתמיד של מידע בחדשות ובנושאים רלוונטיים. תוכן נכון ומעניין עבור המשתמש מבטיח את שימור המבקרים באתר ואת התאמת האתר למנועי החיפוש. בהתאם לסוג הדפים באתר (דף שירות/ קטגוריה/ פוסט בבלוג וכדומה) יש להגדיר את כמות התוכן הנחוצה, ליצור תוכן רלוונטי ולעדכן אותו במידת הצורך.

זה המקום לציין, שתוכן מוגבל הופך את האתר לפחות יעיל. לדוגמה, חברה המציעה כל סוג של שירות ללקוחות צריכה להציע יותר מאשר רשימה כללית של שירותים. לכל שירות צריך להיות עמוד ייעודי משלו, שמנקודת מבט של SEO, יעזור למשתמשים להבין תוכן ספציפי המותאם למילות מפתח. למידע נוסף על כל מה שצריך להיכלל בתוכן האתר לחץ/י כאן.

איזון בין אסתטיקה ופונקציונליות

בשנים האחרונות צצים אתרים שמעמידים את אסתטיקת האתר על פני הפונקציונליות שלו.  זה קורה מכיוון שהרשת רוויה באתרי אינטרנט, וכולם רוצים לבלוט על פני המתחרים. עם זאת, חיוני לזכור ששימוש מוגזם באלמנטים עיצוביים וגרפיים עלול להחטיא את המטרה ולבוא על חשבון חוויית המשתמש. זה יכול לנבוע מטרנדים עיצוביים שמדללים את הצעת הערך של המותגים ועד לשימוש מוגזם באנימציה, תוכן וגרפיקה כבדה, שמשפרת את האסתטיקה אך מכבידה על האתר, פוגעת במהירות טעינת הדפים והופכת לחסרת תועלת. זה לא אומר שבעת בניית אתרים לעסקים צריך לאמץ סגנון מינימליסטי, אבל כן חשוב לשמור על האיזון ולתמוך בפונקציונליות האתר בעזרת העיצוב שלו.

אופטימיזציה של דפי האתר

אופטימיזציה גרועה מדורגת גבוה בין הטעויות העיקריות שנעשות במהלך יצירת האתר. זה כולל שינויים גדולים באלמנטים כמו כותרות עמודים ומטא נתונים. למשל, כדי לשפר את  המיקום בדפי תוצאות מנועי החיפוש, רצוי לציין במשורה את מילות המפתח של העמוד בתוכן, כולל הכותרות של הדפים, ולהוסיף קישורים פנימיים וחיצוניים.

אופטימיזציה היא רק חלק מהטכניקות לשיפור קידום האתר בגוגל. למאמר בנושא 21 טכניקות לקידום אתרים לחץ/י כאן.

מהירות הטעינה של דפי האתר

אחת הטעויות החשובות ביותר שיש להימנע מהן היא הזנחת מהירות טעינת הדפים. רוב המשתמשים מעדיפים דפים שנטענים מהר, ועמוד איטי יוביל אותם למתחרים שלך. זה חשוב במיוחד עבור אתרים מסחריים, אבל גורף לכלל האתרים. בנוסף, מהירות הטעינה משחקת תפקיד גדול במיקום הדף במנועי החיפוש. לכן, יש להשתמש בשירותי אחסון  שיכולים לספק את המהירות הרצויה, ולצמצם מדיה מיותרת. טעינה מהירה שומרת גם על מעורבות המבקרים ומגדילה את הפוטנציאל למשוב חיובי מלקוחות.

כפתורים אינטראקטיביים

יש חשיבות מכרעת לדרכים באמצעותן הלקוח יכול ליצור קשר עם בית העסק, ולשם כך חיוני לשתול בחוכמה כפתורים אינטראקטיביים במיקומים אסטרטגיים. הכפתורים האלו מעודדים את הלקוח לבצע את הפעולה הרצויה, כגון – כניסה, הרשמה, רכישה, תשלום וכדומה. כפתורים אינטראקטיביים מציינים למשתמש את יעילות השימוש בכפתור, הם יכולים להיות בצורת כפתור, קישור, באנר או שקופית. חברת בניית אתרים מקצועית תשתמש לרוב בכפתורים דומים בכל עמוד, תוך שימת דגש על פשטות והנעה לפעולה שתבטיח המרה יעילה.

אבטחת אינטרנט

שירותי בניית אתרים מגיעים יחד עם שירותי אחסון ואבטחה. אבטחת אתר חיונית להשגת אמון המשתמשים. התעלמות ממנה עלולה להוביל את המשתמש לחפש חלופה. כדי להימנע מכל זה, העדיפות היא:
להשתמש ב- HTTPS (Hypertext Transfer Protocol Secure)  במקום HTTP (Hypertext Transfer Protocol).

מידע ליצירת קשר

העדר מידע ליצירת קשר באתר האינטרנט שלך הוא טעות קריטית שניתן להימנע ממנה בקלות. חיוני לוודא שדף יצירת הקשר של האתר נגיש בקלות לכולם, ממוקם בצורה בולטת בתפריט הראשי, או בקטגוריית המשנה "אודותינו" של הדף. הפרטים העיקריים ליצירת קשר הם:

  • שם העסק
  • מספר טלפון
  • כתובת פיזית עם מפה
  • כתובת דוא"ל
  • טופס יצירת קשר
  • שעות פעילות

בהתאם לפרטי העסק, ניתן לספק מידע ספציפי יותר, כמו שירות מענה בוואטסאפ, שירות לקוחות טלפוני, מעבדה ושירותים טכניים וכדומה.

לסיום,

בניית אתרים היא חלק מהותי ובלתי נפרד משיווק דיגיטלי לעסקים. בין אם בונים אתר חדש לגמרי או רק עושים מתיחת פנים לאתר קיים, חיוני לשים את צרכי המשתמש במקום הראשון ולא לפספס מרכיבים מהותיים שעשויים לעשות את ההבדל בין אתר מצליח לאתר כושל.

יש שאלות? אני זמינה לענות 😊

אדם משתמש במחשב נייד לצד אלוורה

אהבת!
שתף את המאמר

השאירו פרטים ואשוב אליכם בהקדם

דילוג לתוכן