אייטמים בטלויזיה
להגיע לכל בית אב בישראל דרך תוכניות הטלוויזיה הכי פופולריות , להיחשף בענק, לבלוט מול יתר המתחרים, להיות אוטוריטה בתחומכם, לשבת לצד מומחים ולהיות חלק מפאנל טלוויזיוני מוערך.

זה הליך שיווקי עוצמתי שיכול להזניק אתכם בענק!
לחץ כאן
שקופית קודמת
שקופית הבאה
אייטמים בטלויזיה
להגיע לכל בית אב בישראל דרך תוכניות הטלוויזיה הכי פופולריות , להיחשף בענק, לבלוט מול יתר המתחרים, להיות אוטוריטה בתחומכם, לשבת לצד מומחים ולהיות חלק מפאנל טלוויזיוני מוערך. זה הליך שיווקי עוצמתי שיכול להזניק אתכם בענק!
לחץ כאן
שקופית קודמת
שקופית הבאה

כתיבה למדיה חברתית

כולם נמצאים ברשתות החברתיות –  פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק, לינקדאין – הלקוחות שלך שם, ולכן גם העסק שלך צריך להראות נוכחות. מהסיבה הזו כל עסק שרוצה להיחשף  צריך שירותי כתיבה למדיה חברתית: פוסטים, טקסטים לסרטונים וסקריפטים שלוכדים את תשומת הלב של הקהל שלך ומעבירים את המסר.

אבל כדי לתקשר עם הלקוחות ולחזק את המותג שלך, נדרשת פעילות עקבית ושוטפת ברשתות. העניין הוא, שזה יכול להיות אתגר לא פשוט. כשיש לך עסק לנהל, יצירת תוכן לרשתות החברתיות באופן עקבי יכולה להיות תיק רציני.

בנוסף, כתיבה למדיה חברתית מצריכה למצוא נושאים מעניינים ואקטואליים. יתרה מכך, היא צריכה לספק ערך, לעורר רגש וסקרנות, לעודד מעורבות, להניע לפעולה, להגדיל את החשיפה ואת המודעות למותג, לשווק את העסק, המוצרים והשירותים שהוא מציע, להביא תנועה לאתר ולשמור על העסק שלך כל הזמן בתודעה של המשתמשים.

איך אני עושה את זה?

תהליך העבודה

הגישה שלי לניהול תוכן במדיה החברתית

ניהול פרופיל אישי ברשתות החברתיות יכול להיות די פשוט, אך כשמדובר בניהול הדף העסקי שלך, עליך לשמור על זהות המותג והקול הייחודי שלו, וכמובן, לשלב כתיבה שיווקית וקופירייטינג. כדי לעשות זאת, אני חותרת לכתוב תוכן

להתאמת החבילה הכי מתאימה בשבילך

השאירו פרטים ואשוב אליכם בהקדם

דילוג לתוכן